Fris in je hoofd!
Fris in je hoofd! forum » Fris in je hoofd! Najaar Event de reacties! » De reacties!De reacties! (6 messages)
The messages are sorted by date created ascending.
Sort by
date created

De reacties!

Posted by: Vincent Ariëns - 12 January 2009 14:20:00 - 1229 days ago
Vincent Ariëns
55 messages posted
  • Vooral zo lekker ' Fris' blijven!
  • Mogelijkheden creeren om gemakkelijker met andere deelnemers te (net)werken
  • De catering vond ik wel een beetje chaotisch neergezet. De hapjes en drankjes waren heerlijk alleen hoe het was neergezet was niet handig
  • nog meer spreiding locaties buffetten, iedereen bleef er allemaal bijhangen waardoor het moeilijk was erbij te komen
  • wat meer uitleg over de te volgens evenementen ook op de dag zelf en eventueel omruilmogelijkheden.
  • Ik heb het idee dat er steeds minder stands zijn. Vooral een stand van bv vakbladen, vakliteratuur mis ik.
  • echt geen suggesties. Locatie was top, mensen waren top, catering was top. Gefeliciteerd!
  • De stoelmassages heb ik dit jaar wel gemist, die waren vorig jaar heerlijk! Voor de rest weinig aan te merken.
  • Vorig jaar was ik in Seats2Meet Maarssen; vond ik als locatie geschikter dan HC; verder zou ik het leuk vinden als er ook de mogelijkheid is 1 workshop te volgen in een langere versie.
  • workshop van New Life University
  • Het was een super georganiseerd feestje!!!
  • certificaat van deelname van de workshops
  • nee, het was top!
  • meer mannen uitnodigen!
  • Misschien de workshops wat langer laten duren, het is net als bij de film, zit je er helemaal in dan komt er reclame.
  • andere workshops
  • gebruik Mindz ter plekke om deelnemers hun 'oogst' van de gevolde workshop te laten vastleggen (wat was voor jou de Gouden tip?, Wat was het meest verfrissende inzicht uit je workshop?, Welk bijzonder gesprek heb je gevoerd? Wat neem je mee naar huis? Wie zou hier ook moeten zijn? etc etc.)
  • Vooral zo houden! Tip: ook een non-alcoholisch welkomstdrankje?
  • Ik wil zelf wel graag een workshop geven op het volgende event! Wie gaat over het volgende programma? Ik ben te bereiken op 06-47013012, groeten Frederieke Maagdenberg
  • Misschien in de aanloop naar het Event, alvast wat korte interviews met de partijen die de workshops verzorgen. Om nog meer interesse te wekken en het meer te laten leven.
  • laat de stands actiever zijn. Sommigen staan er alleen voor naamsbekendheid of informatieoverdracht, terwijl in mijn ogen dat een gemiste kans is voor de stands en voor Fris in je hoofd.
  • Ik vind het een geweldig event en hoop er nog vele malen aan te kunnen deelnemen!
  • Ga zo door!!!
  • nog even niet, ik heb ontzettend genoten.
  • kunnen jullie bij de heerlijke hapjes die we steeds weer krijgen, een bordje zetten met wat het is/ er in zit. Ik eet liever geen varkensvlees. Nu is het maar gokken.
  • Ik vond het prettig dat indeling wat ruimer was dan vorig jaar, waardoor het minder druk leek.
  • Wat meer hapjes voor vegetariers en wat minder lawaai van buitenaf tijdens de workshops. We hoorden gekletter van glazen/ borden etc,
  • Ik moet eerlijk zeggen dat ik het écht goed voor elkaar vond en dat ik niets kan bedenken. Had er ook al een beetje over nagedacht, kijk nl. altijd wel naar verbeterpuntjes. Buiten de workshops en de hapjes & drankjes vond ik de verhouding ruimte/mensen erg goed (gezellig maar niet druk), de sfeer erg goed (geen poeha en toegankelijk voor breed publiek) en heel waardevol en inspirerend allemaal. Als me nog wat te binnen schiet laat ik het weten. In ieder geval tot in de lente!
  • Ik kwam dus voor het eerst. Vond het gezellig en leuk. Wat me opviel is dat bij binnenkomst de ruimte tussen de 'batches'tafel en garderobe erg smal was wat opstoppingen en rommel gaf. Workshop 1 was prima, niet te lang en niet te kort. Tussendoor de hapjes en drankjes waren lekker alleen vond ik de tafelopstelling langs de kanten niet handig. De meeste mensen bleven ook staan waar ze een hapje van de schaal af haalde en dat gaf veel oponthoud en dat je er sowieso niet bij kon zonder bijna iemand opzij te duwen. Erg fijn was dat bij de gerechten stond wat het was. Dat ontbreekt nog wel eens bij buffetachtige opstellingen. Heel goed. Het eten in de pauze, stamppot met worst, was lekker en geweldig idee want het vult lekker. Mijn tweede workshop vond ik niet zo geweldig. Annette Struik is een vrolijke, uitbundige en energieke dame maar dat creeerde geen rust in de groep. Ze enthousiasmeerde wel de mensen en probeerde aan te moedige dromen en zo op te schrijven maar het kwam niet bij iedereen goed over. De 2e helft van die workshop was het meer aan elkaar vertellen wat je had opgeschreven en dat bloedde een beetje dood. Ik had misschien te hoge verwachtingen, dat kan natuurlijk altijd. Helaas hield ik hier een opgejaagd gevoel aan over en haalde ik er niet uit wat er misschien uit te halen viel. De stands vond ik niet zo bijzonder. Ik had bijvoorbeeld gehoopt op stands over gezondheidsklachten op kantoor, hoe om te gaan met overvolle agenda's van jezelf en leidinggevende(n), ideeen over workshops in het buitenland om je te (laten) inspireren (spritueel en creatief). De cursusleid(st)ers waren vriendelijk en kundig. Ze liepen in de pauze gewoon tussen het publiek dus dat was oké. Al met al toch een gezellig avond. Wat ik nog kwijt wil is dat bij de inschrijving op de website het e.e.a. niet lukte. Ik wilde me voor 2 workshops opgeven en dat lukte niet in 1 keer. Mijn emailadres was al bekend na het opgeven van de 1e workshop en dan doet het systeem niets meer. Door een email te sturen met de vraag 'wat nu?' en het snelle antwoord wat daarop volgde, heb ik me toch, gelukkig, kunnen inschrijven. Als jullie voor de volgende keer hulp nodig hebben met bedenken, uitwerken en uitvoeren van een Event, zou ik het leuk vinden om mee te helpen. Dus misschien tot ziens/horens! Hartelijke groet, Sylvia Willems
  • Ik vond het heel goed georganiseerd en goed opgezet. Boeinde workshops, lekker eten/ drinken en een leuke doelgroep (divers en interessant)! Ik heb vaak suggesties, maar nvoor dit event niet. Ik kom de volgende keer zeker weer!
  • Workshops langer of mogelijkheid tot verdieping in een tweede ronde. Verder onwijs leuk en inspirerend!
  • een iets uitgebreidere uitleg van de inhoud van de workshops is wenselijk. ietwat gestructureerder centrale meeting hal, het was erg vol en chaotisch.
  • Nee sorry, jullie zijn wat mij betreft creatief genoeg: goede variatie van informatie met een hapje, een drankje en hier en daar een leuke attentie. Helemaal goed!
  • De pauze iets minder lang te houden waardoor er evt nog ruimte is voor een derde workshop
  • Alvast wat hapjes bij het welkom, mensen gingen nu aan de drank zonder eten in de maag.....
  • Het is iedere keer weer leuk en inspirerend!
  • Nee ik vind de opzet heel erg leuk. Ik kan me nog herinneren dat er een van de eerste events ook een stand was van kado artikelen. Dat vond ik ook erg leuk. MIsschien een idee om iemand te vinden de volgende keer? bedankt weer.
  • meer informatiestands
  • Op dit moment niet. Ik vind het leuk om kennis te nemen van allerlei nieuwe zaken. Soms vind ik dingen zo leuk dat ik het jammer vind dat het vaak blijft bij een oppervlakkige kennismaking terwijl ik dan al behoefte voel aan wat meer verdieping. Ik begrijp dat ik dan me natuurlijk tot de workshopleider kan wenden en bij die persoon kan inschrijven voor een langere cursus oid maar dat komt er dan niet meestal niet van omdat ik toch wel een superdruk leven heb en nieuwe dingen dan weer lastig in te plannen zijn. Overigens heb ik een tijdje geleden een inspiratiediner gevolgd wat ik ontzettend leuk vond. Ik geloof dat de cursusleider Jasper van Impelen heet en ook middagen organiseert waarin hij TED filmpje laat zien en mensen met elkaar van gedachten laat wisselen over het thema van zo'n filmpje. Voor zoiets zou ik me zeker inschrijven tijdens een Fris in je Hoofd Event. Ik wil nog even kwijt dat ik het Fris in je hoofd Event een fantastisch initiatief vind. Mijn eerste kennismaking met Seats2Meet was via een inspiratieavond van fris in je hoofd. Ik was erg enthousiast over de locatie. De week daarop ben ik met het MT van mijn organisatie bij Seats2Meet gaan vergaderen en iedereen was razendenthousiast over uitstraling en service. Wij zullen zeker vaker terugkomen!
  • Uiterlijke presentatie doet het altijd goed bij vrouwen, misschien een workshop visagie?
  • Het eten centraler, nu was het wel erg zoeken in het begin waar wat stond

Re: De reacties!

Posted by: Susanne Bodemeijer - 12 January 2009 16:00:00 - 1229 days ago
Susanne Bodemeijer
21 messages posted
"Mogelijkheden creeren om gemakkelijker met andere deelnemers te (net)werken"

Leuk om te lezen dat er behoefte is om nog meer te netwerken. Zoals in de mailing van vandaag aangekondigt, zullen wij over twee weken het hele Fris in je hoofd! netwerk overzetten naar MINDZ.com, oftewel jouw Fris in je hoofd!-profiel en de profielen van alle andere deelnemers van Fris in je hoofd! worden verhuistd naar MINDZ.com. Op je eigen profiel-pagina kun je jezelf laten zien door je eigen verhaal te vertellen, makkelijk contact leggen met andere deelnemers en je netwerk onderhouden en uitbreiden.
We zullen zeker ook tijdens de fysieke bijeenkomsten meer aandacht aan netwerken willen geven en hebben hier al een aantal ideeen over. Martin van Dam heeft mij benaderd met een leuke idee. Ik heb hier volgende week met hem een afspraak over. Ik houd jullie op de hoogte.

Posted by: Susanne Bodemeijer - 12 January 2009 16:00:00 - 1229 days ago
Susanne Bodemeijer
21 messages posted
"Gebruik Mindz ter plekke om deelnemers hun 'oogst' van de gevolde workshop te laten vastleggen (wat was voor jou de Gouden tip?, Wat was het meest verfrissende inzicht uit je workshop?, Welk bijzonder gesprek heb je gevoerd? Wat neem je mee naar huis? Wie zou hier ook moeten zijn? etc etc.)"

Leuke suggestie. Gaan we zeker iets mee doen. We hebben al vaker een online gastenboek gehad. Maar dan met algemeen feedback. Iets doegerichtere vragen vind ik leuk! En dit direct delen met het netwerk!

Posted by: Susanne Bodemeijer - 12 January 2009 16:46:00 - 1229 days ago
Susanne Bodemeijer
21 messages posted
"Ik wil zelf wel graag een workshop geven op het volgende event! Wie gaat over het volgende programma? Ik ben te bereiken op .... groeten Frederieke Maagdenberg"

Leuk om te horen, Frederieke. Ik heb je al gebeld en een bootschap ingesproken. Ik kijk ernaar uit om van je te horen.

Posted by: Martin van Dam - 13 January 2009 00:18:00 - 1229 days ago
Martin van Dam
14 messages posted
Wat een geweldige feedback!

Hoewel ik het een vervelend woord vind, ervaar ik het 'niveau' van de bezoekers als een van de belangrijkste U.S.P.'s van de 'Fris in je hoofd events.
Dit soort gefundeerde feedback mis ik vaak bij collega evenementen.

Zeer inspirerend en hopelijk tot het lente evenement! Misschien kunnen we er dan face to face verder over praten? Houdt de focus op groei!

Posted by: Ronald van den Hoff - 18 March 2009 09:10:00 - 1164 days ago
Ronald van den Hoff
41 messages posted
Reply on message:
Posted by: Martin van Dam - 13-01-2009 00:18
Wat een geweldige feedback!

Hoewel ik het een vervelend woord vind, ervaar ik het 'niveau' van de bezoekers als een van de belangrijkste U.S.P.'s van de 'Fris in je hoofd events.
Dit soort gefundeerde feedback mis ik vaak bij collega evenementen.

Zeer inspirerend en hopelijk tot het lente evenement! Misschien kunnen we er dan face to face verder over praten? Houdt de focus op groei!

Subscribe
RSS
Subscribe now on the comments of this topic via RSS and always keep in touch!
How does RSS work?

Subscribe by e-mail

Receive e-mails about new posts in this topic

Search in messages

Search in the messages of this topic

Highest rated posters

Lisa Portengen
Lisa Portengen (1 messages posted)(3)