Zaak & Vrouw
Zaak & Vrouw forum » Reacties op de events » Wat vond jij van Prezivent?Wat vond jij van Prezivent? (23 messages)
The messages are sorted by date created ascending.
Sort by
date created

Wat vond jij van Prezivent?

Posted by: Jessica de Kok - 10 September 2010 19:03:00 - 624 days ago
Jessica de Kok
6 messages posted

Bezoekers en sprekers van het op 9 september 2010 georganiseerde Prezivent kunnen hier hun reactie kwijt. Ongecensureerd :-)

Re: Wat vond jij van Prezivent?

Posted by: Karnoe Dorenbos - 10 September 2010 20:19:00 - 623 days ago
Karnoe Dorenbos
1 messages posted
 Heb een heerlijke dag gehad. Interessante mensen ontmoet en weer veel inspiratie kunnen opdoen. Dank daarvoor.

Karnoe

Posted by: Toin Pijnenburg - 11 September 2010 23:07:00 - 622 days ago
Toin Pijnenburg
2 messages posted
 Wat kan ik zeggen!

Een evenement met een waanzinnige energie! Geen saaie lange preso's 
De samenstelling was erg inspirerend.
(mijn bescheiden bijdrage laat ik dan even achterwege) 
Ik zag dat veel mensen zich prima hebben vermaakt en zeker een stap hebben kunnen zetten in het verbeteren van hun presentaties.

Kaat het was geweldig!

Posted by: Claudia Straat - 12 September 2010 09:09:00 - 622 days ago
Claudia Straat
1 messages posted
De ochtend begon wat flets, maar na de pauze kwam de vaart erin. Super inspirerend om te zien hoe je met een Pecha Kucha je verhaal kan kickstarten en zeer levendige discussies op kunt wekken. Lunch was weer heerlijk (nogmaals dank aan de kok), waarna we vrolijk geflirt hebben. De levende prezi bracht een speelse noot en Hedwyg gaf nuttige tips. 
Jammer vond ik dat we de hele dag op de tips hebben moeten wachten, ik had op wat meer Prezi informatie gehoopt (het was tenslotten een prezi dag).
Al met al een leuke en inspirerende dag.

Posted by: Marc Dubach - 12 September 2010 11:01:00 - 622 days ago
Marc Dubach
1 messages posted
Allereerst complimenten voor het idee van een Prezivent en boek. Helemaal goed. 

Het event zelf vond ik tegenvallen. Ik ben een enthousiaste Prezi-gebruiker en had verwacht dat er veel meer tips en trucs werden gegeven en dat ik om mijn oren werd geslagen met inspirerende en flitsende Prezi's. Had ook van de presentatietips verwacht dat die toegespitst zouden zijn op Prezi. Nu werd het meer een presentatie- en promotie-event en daar zat ik niet echt op te wachten. 

Posted by: Hans Steeman - 12 September 2010 13:50:00 - 622 days ago
Hans Steeman
1 messages posted
Een heel leuke bijeenkomst. Ga zeker nog meer met prezi doen, Heb het al ingebracht bij ambassadeurs van kennisnet. Leuk om Adam te ontmoeten. een inspirerende bijeenkomst
dank

Hans Steeman (ROC Nijmegen)

Posted by: brenda kok - 12 September 2010 15:47:00 - 622 days ago
brenda kok
1 messages posted
Zoals altijd bij S2M een inspirerende en energieke bijeenkomst met enthousiaste mensen, heerlijk! Zelf had ik echter meer inhoudelijke toelichting verwacht over de applicatie Prezi met succesvolle voorbeelden en toepassingsmogelijkheden. Dat risico loop je nu eenmaal als je je inschrijft als 'early bird' en het programma niet bekend is. Waarschijnlijk geeft de workshop me wel de gewenste inzichten, maar ik ga eerst met het boek aan de slag.

Posted by: Corinne Schol/Swart - 12 September 2010 22:30:00 - 621 days ago
Corinne Schol/Swart
1 messages posted
Bijzondere mensen aan het woord met  presentaties waar je energie en inspiratie van krijgt.
Dank hiervoor.
Heb wel 1 kanttekening: ik vond het jammer dat we nog niet hebben kunnen oefenen met het maken van een prezi. Had de verwachting dat dit toch ook de bedoeling van de dag was.

Corinne Schol (Gemeente Oude IJsselstreek)

Posted by: Tom Deelstra - 13 September 2010 08:13:00 - 621 days ago
Tom Deelstra
1 messages posted
Open, gezellig, informatief, leerzaam, nuttig en zeker ook grappig, zo heb ik Prezivent ervaren. Ik heb geen tijd gehad om vooraf een verwachting te scheppen, maar als ik dat had gedaan, dan zou dit het toch overtroffen hebben.

Misschien was het in detail niet veel op Prezi gericht, maar tussen de regels door, zaten er voor mij toch zeker veel tips in. De presentaties van Toin en Ronald waren een openbaring, ik had nooit eerder van Pecha Kucha gehoord, maar ik ga het zeker een keer proberen. Alle presentaties waren zeer de moeite waard en ik heb elke keer met volle aandacht gekeken, geluisterd en genoten. Vrij uniek, want ik haak vrijwel altijd bij elke presentatie af.

De locatie was top en het uitbreiden van mijn netwerk was erg gezellig. Ik hou me zeker aanbevolen voor meer van dit soort events.

Posted by: Leonie Bruning - 13 September 2010 09:47:00 - 621 days ago
Leonie Bruning
1 messages posted
Het was een heel bijzonder Prezivent.
De sfeer was prima, de locatie en de catering uitstekend en de organisatie dik in orde!

Zoals al meerdere deelnemers hebben aangegeven vond ik het alleen jammer dat er nauwelijks is ingegaan op het werken met Prezi.

Mijn verwachtingspatroon was dus anders, maar gelukkig waren er een aantal heel flitsende workshops die veel hebben goedgemaakt.
Hartelijk bedankt Jessica.

Posted by: Daisy Goddijn - 13 September 2010 20:19:00 - 620 days ago
Daisy Goddijn
1 messages posted
Ik ben erg tevreden over het Prezivent. De sprekers hebben bewezen dat presenteren met Prezi een nieuwe manier van presenteren is. De presentaties hebben mij vanaf het begin tot het eind geboeid.

Verder heb ik interessante mensen ontmoet. Er was veel interactie onderling door de workshops. Ook ik had nog wel meer praktische tips over Prezi gehad maar over het geheel ben ik erg tevreden over het Prezivent. 

Posted by: Trudy - 14 September 2010 10:02:00 - 620 days ago
Trudy
1 messages posted
Reply on message:
Posted by: Jessica de Kok - 10-09-2010 19:03

Bezoekers en sprekers van het op 9 september 2010 georganiseerde Prezivent kunnen hier hun reactie kwijt. Ongecensureerd :-)

Hallo Jessica

Prezivent was voor mij een openbaringen, een enorme enegiebron.
Ik heb nog nooit zoveel enthousiaste mensen bij elkaar zoveel energie voelen afgeven.
Heel geslaagd!

Groet
Trudy Schellekens

Posted by: Douwe Schaaf - 14 September 2010 22:21:00 - 619 days ago
Douwe Schaaf
1 messages posted
Ik heb een leuke dag gehad. Tof om van om een boekpresentatie zo'n rijk gevulde dag te bouwen! Mijn plussen en minnen:

Algemeen:
- Leuk gevarieerd publiek (van heavy users tot mensen ‘die er wel wat meer van willen weten’ en veel verschillende werkgebieden)
- Toplocatie! (& Goede lunch :)
- Fijne, relaxte, ongedwongen organisatie. Soms kreeg ik wel het idee dat het heel erg ons-kent-ons was tussen alle sprekers / organisatie / seats2meet. (Nog) niet storend gelukkig.
- Een echt grote-mensenevenement in een heel erg 'familiair' sfeertje: met man, ouders en schoonouders bij de boekpresentatie en zelfgemaakte hapjes bij de borrel! Da's leuk!

Inhoudelijk:
- Het was niet helemaal duidelijk wat te verwachten. Dat merkte je ook wel onder het publiek. Sommigen verwachtten een precieze uitleg van de werking van Prezi. Gelukkig voor mij als veelgebruiker werd dat bewaard voor het boek :) Focus mag wel wat mij betreft wel wat duidelijker: gaat het nu over presenteren, over inspiratie, over mindmappen, over web2.0, society3.0 of over alles een beetje? 
- Beste sprekers wat mij betreft: Adam Somlaï-Fischer (authoriteit, prettige man), Toin Pijnenburg (Pecha Kucha was nieuw voor me) en Hedwyg (met hele nuttige Prezi-tips).
- Tof om het boek mee te krijgen! = automatisch nagenieten. 

Lees ook m'n blog over het Prezivent

Groet. Douwe.

Posted by: Linda Bruinenberg - 15 September 2010 09:09:00 - 619 days ago
Linda Bruinenberg
1 messages posted
Wat een leuke dag was dit. Absoluut een boekpresentatie waardig. Erg genoten van de presentaties van Adam, ToinXXL en de flirtcoach. Hedwyg, bedankt voor het mooie boek! 
Het zal mij als prezi ontwerper absoluut gaan helpen bij het ontwikkelen en trainen! 

Vriendelijke groeten,

Linda Bruinenberg
Studio 4

Posted by: Jantien010 - 15 September 2010 10:47:00 - 619 days ago
Jantien010
1 messages posted
Super leuke, inspirerende dag in een geweldige omgeving. Heb er zelfs een blogje over geschreven (en dat doe ik niet zo heel vaak meer :-)) Nogmaals dank!
Subscribe
RSS
Subscribe now on the comments of this topic via RSS and always keep in touch!
How does RSS work?

Subscribe by e-mail

Receive e-mails about new posts in this topic

Search in messages

Search in the messages of this topic